19.8.13

City Hunter / Kore Dizisi

Dizinin konusu;Lee Yoon Sung (Lee Min Ho) henüz bir aylıkken ölen babasının en yakın arkadaşı tarafından kaçırılır ve babasıyla birlikte ölen 20 askerin intikamını almak için eğitilir.. 17 yaşındayken tüm bunları öğrenir ve bambaşka bir insan olmak üzere kendini geliştirir. Yıllar sonra mükemmel kariyeriyle ile Seul’e dönen Yoon Sung uzman olarak Choong Wa Dae’de çalışmaya başlar fakat asıl görevi çeşitli yasadışı suçlara da bulaşmış olan 5 kişiden babasının ve Nampo Limanı’nda ölen askerlerin intikamını almaktır..Görüldüğü üzere, intikamın cidden hissedildiği bir dizi izledim. Lee Min Ho'nun drama dizilerinden sonra başarıyla bu rolün hakkını verdiğini düşünüyorum. Dizi de drama sahnelerin yok demiyorum fakat daha az seviyede tutulmuş. Diziyi genel olarak sevdim sadece bir kaç abartı sahneleri vardı onları ileryen bölümlerde anlatıcam.
Dizini City Hunter'ı yani şehir avcısı anlaşılacağı üzere Yoon Sung'dur. Babasını öldürenlerin intikamını alabilmek için yıllarca bekledi. O gün gelip çattığında Seul'e yerleşir. Onu yetiştiren babasının hazırlarladığı intikam planları ölüme dayalı olduğundan Yoon Sung pek bu şekilde sonlanmasının taraftarı değil. Çünkü o insanlarında bir ailesi var felsefesiyle ilerledi dizi boyunca.

Dizinin bir diğer karakteri Kim Na Na (Park Min Yung) şu zamana kadar izlediğim diziler arasında gülüşü, bakışı, güzelliğiyle sevidiğim bayan oyuncularda biri oldu kendisi. Kim Na Na küçükken ailesi trafik kazası geçirmiştir, annesi o kaza da ölür babası komada olan bir kızımız. Bu yaşadıklarına rağmen yüzünden gülücüğünü kaybetmemiş güçlü bir karakteri vardır. Kirasını ödeyebilmek, babasının hastane masfrafları için bi çok işte çalışıyor. Yoon Sung'la zaman geçtikçe, aralarında ki olaylar geliştikçe daha çok bağlanıyor. Hatta Dizi boyunca sevgili olmuyolar ama aralarındaki bağ ve tutku yüzünden birbirlerinden uzak kalamıyor. Ee bir de hem başkanın koruması hem de Yoon Sung'un judo hocası olunca ister istemez sürekli bir aradalar.
Benim ikisi arasında en çok etkilendiğim sahnelerden biri; intikam aldıklarının koruması görevini yapan Na Na'nın  Yoon Sunn'u vurduğu sahne kesinlikle çekim olarakda çok beğenmiştim. Sonrasında şehir avcımızın belli etmemek için uğraşları falan derken Kim Na Na'nın bir çok kez hayatını kurtardıktan sonra onun sadece parçaları birleştirmesi kalıyor ve Yoon Sung'un "City Hunter" olduğunu anlıyor. Hatta yaptığı şirinlikler anlaşmalar ile ona yardım bile etmeye başlıyor. Sadece bir sorun var Yoon Sung'un üvey babası;

asker dostlarını o şekilde öldürüldüklerine şayit olduktan sonra hayatını tamamiyle intikam üzerine kurdu. Hatta Yoon Sung'u bu sebepten annesinden kaçırdı, onuda intikam almak için sadece maşa olarak kullandı.Yalnız şunu söylemden edemicem kendisi bana göre çok iyi karakter oyuncusu. İntikamını aldı güzel plan hazırladı belki kendince haklıydı ama o konuda Yoon Sung gibi düşünenlerdendim,öldürmek yok sadece ceza vermek yeterli. Bu adamda kızdığım bir başka şey ise; Kim Na Na ile oğlunun bir araya gelmesine engel olmaya çalışmasıydı. Gerçi bir sahnede Na Na resmen adama meydan okudu.
City Hunter'da baştan sonra onurlu ir şekilde hayatını bile ortaya koyarak araştırma yapan hatta yeri geldiğinde babasını bile tanımayan savcı Kim Young Joo. İnsan işine bu kadar bağlı olabilir mi  şehir avcısının kim olduğunu öğrenebilmek için uğraştı dizi boyunca sonlarına doğru anlamasına rağmen hiçbişey yapmadı çünkü Yoon Sung'un amacını anlamıştı. Sonunda canınında bile olsa bu adam çok uğraş verdi her şey için...Sadece ilk başlarda Na Na ile aralarında bişey olur diye çok sinir oluyordum neyse ki sadece kısa bir süre tek taraflı oldu. 
Benim diziden etkilendiğim bir çok sahne oldu sadece aralarından iki tanesini bile şu an düşününce etkileniyorum. Bunlardan biri; Yoon Sung ve Kim Na Na arasında ki ayrılma anı gerçi bunu bile yaparken şehir avcısı onu ne kadar sevdiğini belli ediyor.

'Beni dinle. Sana yalvarıyorum. Eğer seni bulmaya gelirsem beni kabul etme. Birbirimize doğru çekilsek de sen görmezden gel. Beni tanıdığın için üzgünüm seni tereddütte bıraktığım için üzgünüm. Babamın bana neden aşık olma dediğini, şimdi tamamen anlıyorum.' -Yoon-sung
Bir diğer sahne ise; final bölümünde Yoon Sung ile üvey babası Lee Jin Pyo arasındaki vurulma sahnesi. Başkanı yani Sung'un öz babasını intikamın son adamı olduğu için öldürmeye ant içmiş orda öz babasının önüne atlayan Yoon Sung vuruluyor. Başkanın koruması Kim Na Na ise üvey babayı vuruyor ikiside yerde yatarken birbirlerinin ellerini tutmaya çalıştıkları o an etkileyiciydi

City Hunter'a yakışmayan bir final olmuştı bir baba oğulun vurulduğu sahne güzeldi. Ama sonrasında ne oldu Yoon Sung kimle gitti ? Nereye gitti ? Öz babası ile ne oldu? Kim Na Na ile ikisi arasında ne oldu dizi boyunca doğru dürüst kavuşamadıkları aşka ne oldu falan diye bir sürü açık kapı bırakmışlar. Bir süre sonra yapımcı "Kim Na Na ile gitti" demiş olsa bile seyircilere bu izlenimi veremediler...
Her bitirdiğim Kore dizisinden sonra dediğim gibi Kore dizilerini sevelim arkadaşlar..
Kendinize iyi bakın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...