13.8.13

Playful Kiss / Kore Dizisi



  • Kım Hyun Joong / Beak Seung Jo


  • Jung So Min / Oh Ha Ni


Mischievous Kiss / Playful Kiss adı ile bilinen bu dizide herkes kendine özel duygular bulacağına inandığım bir yapım.Oh ha ni'nin tembel, salak bir kişiliğe sahip olmasına rağmen kafaya bir şey koyduğunda mutlaka yapacak olması bu dizide onu sevmemde ki en büyük etkenlerden biri. Ne yaptı etti üniversiteye girdi hatta o orda diye Seung Jo bile orayı tervih etti. Benim için Özellikle Beak Seung Jo'ya karşı tutkulu ve saf aşkı için yaptıkları ilk başta sinirimi bozmuş olsa da bir süre sonra onun bu kişiliğine alışıp onun tarafında olduğumu gördüm. 
Beak Seung Jo'ya gelince tam bir "dahi" olarak Oh ha ni 'nin tam tersi kişilikte ve hiç bir zorlukla karşılaşmayan hayatın amacını bile daha sonradan farkına varan bir karaktere sahip. Onun o sert bakışlarının, tavırlarının altında anlatmak istediklerini "Beak Seung Jo günlükleri" adı altında okuduğumda daha iyi anladım. Sadece uzun süre boyunca kıza yaptıklarına çok kızdım :( İkisinin arasında ki çekimi diziyi izlerken anlamak mümkün.

Dizi konusunda aklımda kalanlardan bahsetmem gerekirse;
Beak Seung Jo'nun ilk başta Oh Ha Ni'ye davranışı konusunda çok kızmıştım. Kız ona aşk mektubu yazıyor o gidip mektubun içinde yazım yanlışlarını bulup kıza veriyor. İlk başta kızmama rağmen sonrasında komik olduğunu fark ettim. Zaten Oh Ha Ni ve Beak Seung Jo'nun yolları da bu mektupla birlikte kesişiyor hatta tesadüf eseri aynı evde yaşamaya bile başlıyolar. 
Oh Ha Ni'nin, Seung Jo'ya olan aşkı onu daha çok aptallaştırması, bu dizinin kesinlikle başarı kazanmasında büyük etken. Düşünsenize hangimiz böyle bir dönem geçirmedik ki ?
Dizinin en güzel karakterlerinden biri Seung jo'nun annesi :) Tam bir Oh Ha Ni delisi çünkü oğlunun buz gibi karakterine neşe kaynağı olduğundan olacak ki birbirlerini tamamladıkları konusunda diretti dizi boyunca. Beak Seung Jo'nun Oh ha ni ile olmasının zamanın uzamasına da sebep oldu tabi ki annesinin bu tavırları :) 

Seung Jo'nun yolunu bulmasında çok yardımcı oldu kızımız. Ona doktorluğun çok yakışacağını diyerek aklında soru işaretli oluşmasına sebep oldu. Seung jo amacını artık anlamaya, kendini tanımaya başlamıştı. Çünkü bu kız ona çok iyi geliyordu her ne kadar "baş belası aptal" dese de aslında bu onun ona karşı aşkını itiraf etme şekliydi. Oh Ha Ni'nin Bek Seung Jo ile sürekli inatlaşması, peşinden ayrılmaması o nereye giderse oralarda dolanması bu kız hiç pes etmez mi dediğim bir an işler değişir Aynı üniversitede okudukları Yoon He Ra adında bir hatun var ki Seung Jo'nun kız versiyonu.. Kız Seun Jo'muza aşık hatta onunla olabilmek için dedesini bile devreye soktu, sırf onunla olabilmek için (kısa bir süre için Seung Jo işlerin başına geçmek zorunda kalmıştı) iş bahanesi ile kızla evlenecekti Allah'tan çabuk farkına vardı Seung Jo. Tabi bunlar olurken Oh Ha Ni etrafta ölü gibi dolaşıyor evde karşılatıkları her sahnede çok etkilenmiştim sonrasında çok ağlamıştı kızımız. Bu dönemde evlenme teklifi bile aldı lise yıllarında ona aşık olan Bong Joon Gu.. Oh Ha Ni'nin Seung Jo'ya olan aşkı gibi seviyordu kızımızı, o kadar çok sevdiği görüşünden karakterine kadar değişti çocuk, bir amacı oldu yemek yapmayı öğrendi onun için.. Gel gelelim kızımızın gözü Seun Jo'dan başkasını bile görmüyordu. 
Seung Jo; Oh Ha Nİ'nin evlilik teklifi aldığını öğrenince işlerin kontrolden çıktığını anladığı dakika aynen şöyle bir sahne oluşur :)


Bizim kız sonunda büyük aşkına kavuşur. Ailelerin karşısında Seung Jo evlenmek istediğini söyler. Buna en çok kim sevinir tabi ki annesi :) Aslında bu sahnelere kadar bir çok kez birbirleriyle yakınlaşır. Seung Jo'nun inadı, Oh Ha Ni'nin aptallığından göremedikleri yüzünden bir çok kez acı çektiler :) 
Dizinin finalinden sonra ki özel bölümleri oldukça ses getirdi. Beak Seung Jo ve Oh Ha Ni evliyken daha bi güzellerdi. Yeri geldiğinde bir örnek giniyip gezdiler yada aynı bisikletlere bindiler. Hatta Oh Ha Ni hemşire bile olmuş aynı hastanede çalışıyolardı. O bölümlerde cidden adı gibi özeldi :)
Ben bu diziyi izlerken Jung So Min'i çok sevdim. Duru güzelliği var özellikle güldüğü zaman çok tatlı oluyor. İlk başta Kim Hyun Joong bu kızla mı oynayacak yaa desem de aşırı sevdirdi kendini oynadığı diğer dizileride izlemeye devam.
Kım Hyun Joong için bir şey dememe gerek yok. Oyunculuğu ve sesi tartışalamaz derecede güzel. Onu daha sık ekranlarda görmek dileğiyle...
Kore dizilerini sevelim arkadaşlar:)

2 yorum:

  1. Teşekkür ederiz verdiğin bilgiler için:)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim elimden geldiğince bilgilendirmeye çalıştım:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..