11.9.13

Goong / Kore Dizisi



Bu diziyi TRT sayesinde bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Verildiği tarihlerde oldukça ses getirmişti. Fakat ben o zamanlar izlemedim nedeni ise; Türkçe dublaj dizileri sevmediğimden kaynaklı. TRT zamanında izlesem kesinlikle beğenmeyebilir ya da beni bu kadar içine çekemezdi diyebilirim. Saray yaşantısının günümüze uyarlanmasını güzel bir şekilde ekrana getirmiş bizim Koreliler. Entrika ve taht kavgasının bol olduğu fakat bi o kadarda romantik sahnelerin olduğu güzel yapım. Dizinin OST'larını sevenlerden biriyim :)
Chae Kyung orta sınıf bir ailenin kızıdır. Bir gün aynı liseye gittiği velihat prensle evleneceğini öğrenir. İlk başlarda buna karşı gelmiş olsa da ailesinin içinde bulunduğu borçtan onları kurtarmak için bu evliliği kabul eder. Chae Kyung'un prens ile evlenip saraya girmesiyle başlayanlar olaylar silsilesini anlatan güzel bir dizi.
Chae Kyung karakteri, neşeli hep hayalleri ile var olan bir kızdır. Saray hayatına uyum sağlamakta ilk başta zorluk çekmesine rağmen elinden gelenin fazlasını yapmaya başladı. Yalnız saraya güzel bir hava kattığı kesindi.  Velihat prens Lee Shin'in kalbini bile yumuşattı. Prens prens olalı hiç bu kadar mutlu olmamıştır heralde.
Velihat prensimiz Lee Shin; Bu karakteri ilk başlarda pek sevememiştim o da çok somurtkan oluşundan kaynaklıydı. Sonra düşündükçe ve izledikçe adam zaten prens olarak yetiştirilmiş tabi ki kasıntı bir tip olup insanlarla mesafesi olacak. Gerçi Hyorin'i ilk başlarda kendisine benzettiği için evlenme teklifi etmiş olsada reddildi. Ben o kızı sevdiğini pek düşünmemiştim. Saraya gelen velihat prensesimizi tanıdıkça ondan farklı oluşundan sürekli onu güldürmesinden dolayı ona aşık olacağı zaten belliydi. Onu özellikle Yul'dan kıskandığı sahneler, Kyung'u bi anda kolundan tutup içeri sokmaları falan harikaydı. Zaten her dizide nedense bu gerçekleşiyor zaten..
Bir diğer prensimiz Yul. Bu çocuk nasıl tatlı nasıl düzgün bir çocuktu. Hep annesi yüzünden saraydan uzaklaşmak zorunda kaldı son bölümde. Ben aslında Chae Kyung Yul ile birlikte olmasını isterdim yani olsa neden oldu demezdim. Ne de güzel sevdi prensesimizi :( Hep onun yanında oldu. Sonra baktıki bizim Lee Shin'de aşık olmuş en sonunda olmayacak şey için çaba sarfetmesine gerek duymadı ve annesi ne halt işlediyse her şeyi üstüne aldı.. Son sahnedeki annesiyle onun iç sesi çok duygulandırmıştı..
Hyorin bu kızı anlayamadım gitti. Prens ona ilk evlenme teklifi etti ideallerim var dedi red etti. Sonra baktı okullardan Chae Kyung ile evlendi. Prensle yakınlaşmalar olunca bir anda onu tekrar istemeye başladı.. Ne sinir olmuştum neyse ki o Yul kadar geç anlamasa da düşmüştü yakasından ikisinde gerçi sonradan Chae Kyung'u anlamaya başlamıştı ya neyse :)
Lee Shin'in bir prens olarak Chae Kyung'un evinde kaldı bölüm çok gülmüştüm hayatında ilk defa bir aile yaşantısı görmüştü bizim velihat prens.. Ağladığım bölüm ise itiraf ediyorum Prensesin, Lee Shin'in götürülmek için arabayla giderken arkasından koştuğu andı. Nasılda sarılmışlardı.. Yul'da etkilenmiş olacak ki basın toplantısıyla yapılan herseyin onun hatası olduğunu açıkladı.. Halbuki hersey annesi yüzündendi biraz da Chae Kyung'a duyduğu aşktan dolayıdı... 
İzlemeyen varsa mutlaka izleyin derim eğlenceli bir yapım..

Kendinize iyi bakın :)


Yoon Eun Hye/Chae Kyung


Joo Ji Hoon / Lee Shin


Kım Jung Hoon / Lee Yul


Song Ji Hyo / Hyo Rin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..