7.10.13

A Gentleman's Dignity / Kore Dizisi


Uzun süredir yazmak isteyip de bir türlü yayınlayamadığım dizilerden biri daha "A Gentleman's Dignity". 2012 yılının en çok ses getiren yapımlarından biri olduğunu duymuştum fakat ben o zamanlar nedense izleyemedim pişmanlığını yaşamaktayım. Kesinlikle izlenmesi gereken dramalardan biri diyebilirim. Gerek yazar kadrosuyla gerek yönetmenleriyle zamanına damgasını vuran Secret Garden dizisinin yaratıcıları olduğunu duyunca daha bir pişman oldum.
Bu dizide 4 yakışıklı adamın 40 yaşına kadar yaşadıkları anlatılıyor. Bu Ajussilerin arkadaşlıkları lise yıllarından başlıyor, dostlukları, aile yaşantıları, aşkları, çapkınlıklarını anlatan çok güzel bir yapım.


Bu ajuusilerin tavırları falan evlere şenlik derler ya aynen öyle. 40 yaşında olsalar da hala içlerinde yaşayan çocuğu öldüremedikleri aşikar. Yeri gelince lise öğrencileriyle kavga ederler yeri geldiğinde olgun tavırlarıyla herkesi kendilerine hayran bırakan cisten bu ajussiler..Bir erkeğin asla büyümediğini, bir erkek ne kadar severse sevsin gözleri mutlaka başka kadınlarda olabileceği gerçeğini komik bir dille çok güzel anlatmışlar bu dizide.Bu ajussilerin birbirlerine bağlılıklarına hayran kalmadım değil. Dizi de bir güzel olay ise bir çiftin üzerinde yoğunlaşmamış olması yani bir çiftimiz var Kim Do Ji ve Seo Yi Soo'nun üzerinde durulmuş ama diğer 3 ajussinin ilişkileri, kavgaları, ayrılıp, barışmaları, kıskançlıkları da yerinde ve dozunda olması istesem de ben bu dizide herhangi kötü bir şey bulamam :)


                                                          Kim Do Jin- Seo Yi Soo                                                         


Im Tea Sun-Hong Se Ra

  Choi Yoon-Mi Ah Ri

   Lee Jung Hyuk-Park Min Sook

Kim Do Jin- Seo Yi Soo ilişkileri; Bizim yakışıklı çapkın ajussi öğretmen olan Seo Yi Soo'yu ilk gördüğünde aşık oldu. Öğretmen Seo'da aslında ilk görüşte aşık oldu sadece bunu kendine söylemesi biraz uzun sürdü. Do Jin ajussinin kendine güveni ve kendine hasta kibarlığının hastasıyız.  Im Tea Sun-Hong Se Ra ilişkileri; bir küs bir barışık halleriyle geçti gitti dizi. Se Ra her erkeği parmağında oynatacak kapasite de bir hatun olsa da  Im Tea Sun'un da bunu gerçekleştiremedi çünkü onu sevdiğini anlaması da güzeldi.   Lee Jung Rok-Park Min Sook ilişkisi; Bu çift beni en çok güldüren çift diyebilirim. Ajussi ve Ajumaların arasında evli olan tek çiftimiz. Boşandılar boşanacaklar derken birbirlerinin değerini anladılar diye mutlu oldum. Yalnız Jung Rok dizilerde gelmiş geçmiş en çapkın ajussi olarak yarışır herkesle :) Choi Yoon-Mi Ah Ri ahh bu küçük kız ilk aşkı olan Yoon'un peşinde az koşmadı. Yalnız Im Tea Sun'un kardeşi olduğu için sevgisini uzun bir süre arkada bıraktı. Neyse ki bizim kız hiç vazgeçmedi derken sonunda pes etti..Ne mi oldu bence izleyip görün :) Biri daha vardı bu centilmen ajussilerin dizisinde kim mi ?



Sevilesi insan CNBlue grubunun solo ve gitaristi olan Lee Jong Hyun. Bu dizinin ilk başlarında Colin olarak yer aldığı bu dizide, Japonya'dan elinde bir fotoğrafla çıktı ortaya neden mi ? 4 ajussinin ilk aşkının oğluydu. O da babasını bulmak için Kore'ye geldi.  Kaçıncı bölümdü hatırlamıyorum aşağıdaki gibi gitar çalıyorken; 

Etrafında toplanan herkes gittikten sonra bu çocuğun ilk aşkının çocuğu olduğunu bilen ajussiler; Colin'in onlara "4'nüzden biri benim babam" derken hepsinin surat ifadesi :) 
Colin'in babası bizim romantik ajussi Kim Do Jin çıktı. Diğer üç ajussi ise Colin'e amcalık yapmak için kolları sıvadıkları bölüme çok güldüm. Gençler nerde takılıyor ki diye düşünürken Colin'in hiç de takılmadığı bir mekanda buluşmaları beni gülmekten öldürdü :)
Bu adam benim favorimdi, her sahnesine güldüm tartışmasız hemde :)

Dizinin haylaz öğrencilerinide unutmamak gerek biri Colin Do Jin'nin oğlu diğeri ise Öğretmen Seo'nun sorumlu olduğu yakışıklı öğrencisi. Do Jin'in adamın kafasına vurmasına çok güldüm deli gibi güldüm :) 
Hepsinin yaşlarına göre replikleri çok güzeldi.Oyuncuların sergilediği performansı ise çok beğendim.Gülmek, ağlamak, mutlu olmak için izlenecek en mükemmel diziler arasında benim için yerini aldı. Bu ajussiler BOF'da ki F4'ün 40 yaşında ki halleri diyebilirim. Dostluk bağları güçlü olan bu ajussilerin gerçek hayatta böyle de dostluklar oluyor mu? sorusunu aklımıza getirdi. Dizinin en çok eğlendiğim kısımları ise dizinin başında ajussilerin lise yıllarından olgunlaşma dönemine kadar gelen bölümlerdi.





  Delikanlılar bazen hiç neden yokken kavga ederler ve hiç neden yokken birden ''biz'' oluverirler.

Ergenler ''biz'' oldukları zaman, başka bir deyişle ''arkadaş''ta olurlar.
Yalnızca o zaman özel olurlar ergenler.

Delikanlılar asla olgunlaşmazlar.
Sadece yaş alırlar.
Ancak yaşlı delikanlılar bilirler.
Farklı bir yoldan nasıl gidileceğini
ve farklı bir renkle nasıl parlayacağını.

Alelade adamlar olmak yerine bizlere beyfendi olma fırsatı verdikleri için 
teşekkürler bu kadınlara.
Bu yüzden ''Goodbye Boys'' diyebiliyoruz.



         İyi seyirler

3 yorum:

  1. Selam blogun hayırlı olsun, sanırım daha yeni açtın. :))
    Umarım blogda güzel zamanlar geçirirsin kafa dengi arkadaşlar bulursun. :)
    Bu dizi gerçekten de harikaydı. Kesinlikle unutamayacağım dizilerden. Sırf acuşilerin arkadaşlığı için bile izlenir. :)
    Ellerine sağlık güzel bi tanıtım olmuş. Tekrardan hayırlı olsun blogun, umarım güzel vakit geçiririz hep beraber. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam canım, öncelikle çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)
      Daha önce ve yeni İzlediğim dizileri bende yavaş yavaş kendimce yazmaya başlayayım dedim :D
      Bu acussiler mükemmeldi özellikle gençlik yıllarını canlandırdıkları sahneleri :)
      Umarım beraber güzel zaman geçiririz :D

      Sil
  2. Kıyafetleri bana mstar'ı hatırlattı :D

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..