14.10.13

Queen İn Hyun's Man / Kore Dizisi


İzlediğim en eğlenceli dizilerden biriydi diyebilirim. Gerek konusu gerek kurgusuyla sıkılmadan izleyebileceğiniz bir Kdrama diyebilirim. Konusu tarih ve günümüz arasında gidip gelen bir hikaye. 1694 yılında hükümdar olan Kral Suk Jong, bir kaç yıl önce tahtan indirdiği Kraliçe In Hyuk korumakla ant içmiş Kim Boong Do ve günümüzde Kore güzellikl yarışmasında birinci olmuş, dizi oyunculuğu yapan Choi Hee Jın arasında geçen hikayeyi el almış bir dizi. Ee siz şimdi diyorsunuz ki hem 1694 hem günümüzde nasıl olur diye. Bende diyorum ki arada zaman yolcuğu var. Kim Doong Do için koruması bir tılsım verilir ve bu tılsımı sadece tehlikede olduğu zamanlarda kullabilecektir.

KIM BOONG DO/Jİ HYUN WOO

Pratik zekalı, bir gördüğü asla unutmayan bilgili, kibar soylu bir aileden gelen bir erkektir. 19 yaşında kraliyet sınavlarına girip birincilik kazanmıştır. Başarılı bir hayat sürmüş saraya ise müsteşar olmuştur. Kralın en güvendiği adamlardan biridir. Fakat bunu çekemeyen insanlar olduğundan zamanında ailesine iftira atılmış. Annesi, babası, karısı ve hiç doğmamış çocuğunu idam etmişlerdir. Boong Do ise hayatını intikam almaya ve kraliçe In Hyunu korumaya adamıştır. Kesinle rolünün hakkınını sonuna kadar verdiğini düşünüyorum. Özellikle ciddi iken bir anda gülüşü falan oldukça etkileyiciydi. Kendisi şu an Korede mecburi askerlik görevini yerine getiriyor.

CHOİ HEE JİN/YOON IN NA

Eski Miss Kore birincisi, dizisi oyuncusudur. Kişiliği Boong Donun tam tersidir. Hayatının her anında bile gülmeyi başarabilen bir yapısı vardır. Kendinin zeki olmadığını düşünsün de aslında zeki bir kadındır sadece bunun farkında değil. Erkekler ona güzel sözler söyledi mi çok kolay kanabilecek bir potansiyeli de var hani neyse ki bizim geçmişten gelen esas oğlan bunun bu huyunu aşkıyla yok etti. kızın dizide en çok geçmişten gelen Boong Doya söylediği yalanlara güldüm. Ondan hoşlandığını söyleyemediği için ayrılırken ona "insanlar ayrılırken böyle yapar diyerek öpmesi falan çok iyiydi. Sevdiğim unnilerden biri olduğu için beni izlerken eğlendirdi O da şu an asker yolu beklemekte. Evet doğru okuduğunuz dizi aşkı gerçek olanlardan onlarda..

KİM JOON WO/DONG MIN

Dizi ve kpop starlarından biridir. Hallyu starı olduğundan her yaptığına dikkat etmesi gerekirken bunu asla yapmayan biridir. Skandalları yüzünden başı hep belaya girmiştir. Terkedilmeyi asla kabul edemez. Bizim esas kızın eski sevgilisidir. Hatta onu tekrar gördüğünde peşinden koşar. Ama aynı anda başkalarınada aynı muamele yapabilecek kapasite de olduğu için arada ciddi mi dediğim oldu. Şımarık starlardan biri işte.


 PARK YOUNG RİN/YOON NA JUNG

Bizim esas kızın hem en yakın arkadaşı hem de menajeridir. Bu kızın komplo teorileri beni çok güldürdü. Choi Hee Jin skandallara karışmasın diye kendini her fırsatta siper etmeis hep bir adım ötesini düşünmesi falan harikaydı. Ama en çok güldüğüm şey ise; Boong Do her geçmişten günümüze geldiğinde young rın ile karşılaşsa aynı dialoğu yaşamaları ve bunu boong donun hatırlayıp gülmesi falan çok iyiydi hatta dizinin finalinde bunu işlemiş olmaları güzeldi.
Öncelikle zaman yolculuğuyla alakalı dizileri kurguları önemlidir. Eğer o kurgu doğru ayarlanamazsa bir süre sonra sıkmaya başlar. Bu diziyi bu kadar geç izlememin sebebi de kurgu olayıydı. Tabi pişman olmadım desem yalan olur. Özellikle geçmişten geleceğe yada gelecekten geçmişe geçişler falan mekanlara kadar düşünmüş olmaları güzeldi.  Ayrıca çiftlerin uyumunu da beğenmemek elde değil o duyguyu verebilmeleri büyük başarı zaten sonradan da aşk doğmuş aralarında. En çok etkilendiğim sahne ise; boong donun gelecekte kalmaya karar verdikten sonra bir anda ortadan kaybolup bir yolunu bulup geri dönerken karşı karşıya gelipte 
öbür tarafa geçemediği an çok üzücüydü. Bir de kızın sürekli onu öpmeye çalışması falan cidden güldürdü. Genel olarak tavsiye olarak mutlaka izlemediyseniz izleyin derim. Gerçi heralde bir en son ben izlemişimdir bu diziyi.. 
kendinize iyi bakın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..