20.1.14

Pertty Man / Kore Dizisi

Her ne kadar izlememiş olsam bile öğrediğim bilgilere göre 2009 yılında yayınlanan "Yebbeub Namja" çizgi roman serisinden esinlenmiştir


Dokgo Ma Te insanların hafızasından çıkarılamayacağı güzelliğe sahip kadınların başını döndüren , Kadınları baştan çıkararak istediği her şeyi yaptırabilen hırsları peşine koşan bir adamdır. Bir gün tesadüf eseri varlıklı bir ailenin gelini Hong Yoo Ra ile tanışır... Dokgo Ma Te için olayların seyri bundan sonra başlar. Hong  Ya Ra hem kendi hem de Ma Te'nin amacına ulaşması için onu eğitir. Yalnız eğitim dediğimize bakmayın.. Çünkü Ma Te on farklı kadını kendi yöntemleriyle baştan çıkaracaktır. Dokgo Ma Te kendi yolunda ilerlerken ona lise yıllarından beri aşık olan Kim Bo Tong'u hesaba katmamıştır.

Dizinin konusu hakkında yazdığıma göre oyunculardan biraz bahsedelim.. Jang Keun Suk'u çok sevmeme rağmen itiraf ediyorum ilk başlarda diziye bir türlü ısınamamıştım. IU'nun oyunculuğu, sempatikliği beni içine çekti. Bölümlerin birikmesini bekledim üst üste izleyince çok sevmeye başladım. Jang Keun Suk'un uzun saçlı halini sevmeme rağmen kısa saçlı haline bayıldım iyi ki kestirmiş.. Dizi ilk yayınladığında Heirs ile aynı güne denk gelmesinden dolayı ilk zamanlar reyting kurbanı olasa da sonrasında iyi toparladığını düşünüyorum. Ben IU'nun oyunculuğunun büyük payı olduğunu dile getirmezsem içim rahat etmez. Birde Lee Jang Woo, Choi David rolüyle karşımızdaydı. Onu ilk izleyişim olmasına rağmen fazla iyi niyetli olmasına rağmen sevemedim bir türlü. Kızın ona aşık olmadığını bile bile son bölümlerde sen benim yanımda ol başkasını sevsen bile olur gibi bir şeyler demeye getirdi. Cinnet geçirdim.. Aşıksan kardeşim başkasını sevmesini nasıl beklersin o sevgiyi nasıl paylaşırsın diye sorarlar adama.. Onun Bo Tong'a sevgisi ne kadar saf olursa olsun bu düşüncesi saçma geldi.. Hong Yoo Ra rolünde ise Han Chae Yong vardı.. Bu güzel oyuncuyu BOF'dan hatırlamış olmanız lazım. Goo Jun Pyo'nun güzeller güzeli nunasıydı. Beautiful Man'de canlandırdığı role hasta oldum. Bir kadın duygularını bu kadar mı iyi saklar. Soğuk bir kişiliği canlandırmasına rağmen sevdim..
En çok bu sahneye gülmüştüm. 2. Kadını tavlamak uğruna çektiklerine :)
Dokgo Ma Te annesinin vefatından sonra kendi hayatıyla ilgil Yoo Ra'dan i bir sır olduğunu öğrendi. Ancak bu şifreyi bulabilmesi için Gokgo Ma Te bir çok sınavdan geçerek tavlamaya çalıştığı kadınların güçlü yanlarını kapacaktır. Mesala;
1. kadın: Parayı sıfırdan kazanmanın önemi
2. kadın: insanların düşüncelerini sezebilme
3. kadın: Güç kazanma
4. kadın: dürüst olma
5. kadın: insanlara yüksekten bakmamayı(bu kızı da yola getirdi ya çok mutlu oldum:)
6. kadın sacvı kadındı (hatırlamıyorum)
7. kadın bilgi güçtür (kadın bilgi toplayacağım diye tuvalet bile temizledi)
8. kadın sadece amacına ulaşmanın yeterli olacağı
9. kadın saf aşk herşeydi!
10.kadın dünyanın en ürkütücü kadını:anne (bu kadın cidden dizi boyunca ondan nefret etmemi sağladı.

Dokgo Ma Te ve Bo Tong arasında ki ilişkiye.. İlk zamanlar Ma Te'nin kıza saçma sapan davranmasına uyuz olsam da David ortaya çıkınca kıskanması bir de inkar etmesi komikti. Bir de kendi kurduğu şirketin adını "Bo Tong " yapması kızım hiç mi anlamıyorsun demeden kendimi alıkoyamadım. Gerçi bizim oğlan sevmesine rağmen bunun farkına varması uzun sürmesi sinir etti beni. Yalnız izleyenler bilir buz pateni yapmaya gittiklerinde Bo Tong'a doğru gidip artık sen bana gelme, ben sana gelicem demesi güzeldi be çingular.

Diziyi arka arkaya izlediğinizde zevk alacağınıza eminim. Senaryonun bir güzel yanı sağ gösterip çok güzel sol vurması oldu. Dizimizin kötü karakteri var o da son bölümde hizaya geliyor ders çıkartıyor.. Bana kalırsa Bo Tong ve Ma Te için final daha ağırlıklı olmalıydı. Nedense Jang Keun Suk'a yakışır dolu dolu bir final olsa güzel olurdu diye düşünüyorum. Ostlara gelince dizinin oyuncularından Lee Jang Woo'nun seslendirdiği "Saying I love you"  Jung Joon Young "I'm Nobody" şarkılarını tek geçerim.

IU/Kim Bo Tong
Jang Keun Suk/Dokgo Ma Te
Lee Jang Woo/Choi David
Han Chae Yong/ Hong Yoo Ra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..