13.9.14

King of High School Life Conduct / Kore Dizisi

King Of High School Life Conduct dizisini izlemem için bir çok şey duydum. Seo In Guk onuyor diye izleme listeme almıştım fakat o kadar ısrardan dolayı izlemeye koyuldum. Lee Min Suk bir lise öğrencisidir. Aynı zamanda başarılı buz hokeyi oyuncusudur bir gün  Almanya'da yaşaya abisinin Güney Kore'den gelen bir iş teklifi üzerine ülkesine geri döneceği haberiyle sevinir. Bir akşam abisinde telefon alır başının dertte olduğunu işe başlayacağı şirkete gitmesine oymuş gibi davranmasını ister. Çünkü abi ile kardeş aralarında yaş farkı olmasına rağmen birbirlerine ikiz gibi benziyorlarmış.. O iş yerine girdikten sonra Lee Min Suk için her şey yeniden başlar, farklı bir hal alır... 


Seo In Guk'u dizide Lee Min Suk rolüyle izliyoruz. Daha önce Love Rain, Reply 1997, Master Sun, 1994(konuk oyuncu) dizilerinde ve No Breating filmini izleyenler oradan hatırlar. Lee Min Suk lise öğrencisi başarılı bir buz hokeyi öğrencisidir. Yakın arkadaşlarıyla mutlu mesut yaşamı varken bir anda kendini büyük bir şirketin pazarlama müdürü olarak bulur.. Lee Ha Na canlandırdığı Jung Soo Young karakteri ofisin ayak işlerine koşan sözleşmeli bir elemandır. Fazlasıyla saf bir karaktere sahip olmasından dolayı bir çok şeyi yanlış anlama potansiyeli çok yüksektir. Aynı şirketin müdürü Yoo Jin Woo'ya uzun süredir aşıktır, itiraf eder. İlk aşkı tarafından red edilir.. Lee Min Suk,  Soo Young red edildiğini anlar aralarında ki bir sır olarak ona yardım edecektir. Bu ara da Lee Min Suk bir süre ona aşık olacaktır.. Lise öğrencisi olan bu çocuk acaba gerçeği ona nasıl söyleyecektir?

Lee Soo Hyuk dizinin ikinci adamı Yoo Jin Woo olarak görüyoruz Soo Young'un aşık olduğu adamdır. Küçük yaşta babasının ona ve annesine yaşattıklarından dolayı insanlara güveni yoktur.İzlediğim romantik komedilerde olduğu gibi bir süre sonra farklı bulduğu bu kadını red ettiği için pişman olacaktır. Lee Soo Hyuk'u izlediğim ilk dizisi oldu. Sağolsun bana ikinci adam sendromu yaşattı. Aşırı karizmatik müdür olarak karşınızda olacak. Bıyık altı gülüşünü aşırı sevdim. Bu dizinin ardında bu çocuk kesin başrol alacağı belliydi. Dün allkpop'da okuduğum bir haber üzerine oynayacağı dizide kesinleşmiş. Dört gözle bekliyor olacağım..

Biraz dizi hakkında yorumlara geçelim. 2014'ün en çok işlenen konularından biri küçük erkek olgun bayan aşkı.. King of High School Life Conduct dizisinde de karşımızda çıkıyor. Seo In Guk Reply 1997 dramasında kendi adıma gönlümü fethetti. Oynadığı rollerde ki şapşik halleri ve yemek yeme tarzına hasta olmamak elde değil. Bu dizde bir çok yerde bu hallerini izleyeceksiniz bir bakmışsınız liseli ergen halleri bir bakmışsınız müdür olarak karşınıza çıkacak. O müdür hallerinde bile girdiği ergen tripleri beni bitirdi.. Benim anlam veremediğim mantık hatalarından biri abi kardeşin ikiz gibi benzemesi.. Çocuğun her seferinde şirketin asansöründen üstünü değilmesi gerçeğin dışındaydı.. Dizinin başrol oyuncusu Lee Ha Na'nın canlandırdığı Soo Young karakterini izlerken çıldırma raddesine geldim desem yeridir. Canlandırdığı saf halleri ve hareketleri abartı geldi hatta çok fazla abartı geldi. Diğer dizilerde olduğu gibi kızın güzelleşeceğini falan düşünenler olmuştur.Şahsen ben düşündüm. Senarist biraz ters köşe yaptı bu konuda.. Gerçi öyle bi saf halleri vardı ki bir süre sonra normalmiş gibi izliyorsunuz. Öyle saf bir kıza lise öğrencisinin ergen halleri iyiydi.. Lee Soo Hyuk ve Seo In Guk'u kapışmalarını sevdim. 

Dizinin sevdiğim üçlüsü. Lee Min Suk karakterinin liseli en yakın arkadaşları.. Aralarında ki dostluk, olaylara verdikleri tepkileri seveceksiniz. Lee Min Suk abisi yüzünden girdiği oyunda yardımları fazlasıyla dokunacak..Jo Deok Hwan karakteri  Kang Gi Young ve  Oh Tae Suk karakterini de Lee Tae Hwan'ı göreceksiniz.. Gi Young'un 83'lü olduğunu gördüğümde çok şaşırdım. Bu koreliler küçük duruyor falan diyoruz da bu kadarını bende beklemiyordum.. 

Jung Yoo Ah karaketine hayat veren Lee Yeol Eum izliyoruz. Lee Min Suk'a aşık liseli kızımız. Öyle böye değil saplantılı derecede aşık kızımız. Lee kocacığım diye etrafta dolanması falan tam yaşına yakışır şekildeydi. Yoo Ah yanı zamanda Jun Soo Young'un kız kardeşidir. Lee Min Suk yüzünden ikisinin arasında beklenmeyen sorunlar olacaktır... İpucu vermek yok :)

Seo Ing Guk'un harika bir sesi olduğunu dinleyenler bilir. Onun şarkılarını da severim. Birçok şarkı yer aldı dizide fakat benim dikkatimi çeken İki şarkı oldu bunlardan biri Seo Ing Guk'un harika bir sesi olduğunu dinleyenler bilir.  "Finding Myself", Trans Fixion "One Way" şarkıları oldu.  Diziyi genel olarak sevdim. Bir kaç mantık hatası ve başrol oyuncusunun abartılı saf halleri dışında geri kalan oyunculuklar ve konular hoş işlenmiş.. İkinci adam sendromu yaşadığım bir kaç diziden biri oldu.. Finali beklediğimden iyiydi. Komik ve eğlenceli romantik komedi seviyorsanız beklemek için bir nedeniniz yok.

10 yorum:

  1. Yazıyının güzel olması bir yana da ben şu gifi çalmak istiyoruuum sonra da yazımda bir güzel kullanıp oh ama emoştan daha güzel kullandım değil mi diye çamura yatmakkkk :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düdam; öncellikle teşekkür ederim.
      istediğim gibi kullanabilirsin gifleri sana her şey serbest, senin yazını sabırsızlıkla bekliyorum :)

      Sil
  2. Absolutely fabulous! Thanks for giving out excellent information. Your post is fascinating and I have forwarded it to some of my links.
    Buy a book report online

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you for your good thoughts.
      I'll try to online reports. How can my book report? Could you give information? Thank you for your good thoughts.

      Sil
  3. Lee soo hyuk oppaya hastayim. Bir sürü dizisi ve filmi var. White Christmas i öneririm 6 bölümlük çok güzel ürpertici bir dizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledim o dizisini. Son rol aldığı dizide ki hali daha ürpertici bence :)

      Sil
  4. Ya emoş diziyi yeni bitirdim. Belki biraz anliyosan final bolumunun en sonunda calan harketeli bi sarki var adi ne??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra'cım final bölümündeki şarkıyı az çok anımsıyorum. Bakacağım eğer bulabilirsem sana ulaştıracağım:)

      Sil
  5. I watched the series about King of high school and i was really impressed. I hope that you will share some posts like this in future. Thanks for sharing. Essays Proofreading Service

    YanıtlaSil
  6. I appreciate you for taking your time to share such an interesting review. I really enjoyed reading through this post. I had to note how well you have chosen your words to suit the topic. "Help Edit My Research Paper" is among the requests that we get from our clients. If you have the same question or maybe you need any other writing help, you can contact us to assist you.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..