1.6.17

Strong Woman Do Bong-Soon / Kore Dizisi


JTBC kanalının şu zamana kadar yayınlanan dizileri arasında reyting rekoru kıran dizisi Strong Woman Do Bong Soon. Dizinin senaristliğini My Love Eun Dong dizisinden hatırladığımız Baek Mi Kyung yaparken yönetmen koltuğunda ise  Lee Hyeong Min oturuyor. Dizi, olağanüstü güçlere sahip Do Bong Soon'un ile An Min Hyuk arasındaki macerayı anlatıyor. 

Park Bo Young; dizide Do Bong Soon karakterini canlandırıyor. Daha önce Oh My Ghost dizisi, A Werewolf Boy, Hot Young Bloods filmlerinde izledim. Nesillerdir anneden kızlarına geçen bir güç silsilesi vardır. Do Bong Soon'a annesinden geçen bu güç dikkat etmezse dokunduğu her şeyin kırılmasına sebep oluyor. Do Bong Soon'un en büyük hayali oyun tasarımcısı olmaktır. Park Bo Young ilk A Werewolf Boy filminde izlemiş hayran kalmıştım. Fakat onun Oh My Ghost dizisindeki karakteriyle gönlüme taht kurdu diyebilirim. Özellikle seçtiği yapımlar kaliteli ve güzel işler oluyor. Bu konuda onu fazlasıyla takdir ediyorum.


Park Hyung Sik; dizide An Min Hyuk karakterini canlandırıyor. Daha önce Nine: Nine Times Time TravelThe HeirsWhat Happens to My Family?High Society ve Hwarang dizilerinde izledim. Zengin bir ailenin varisi olmasına rağmen kendisi bir oyun şirketi kurarak onun başkanlığını yapmaktadır. Oturduğu koltuktan dolayı sayısız tehditler almaktadır. Bu sebeple kendine yakın koruma birini aramaktadır. Park Hyung Sik büyük yol kat etti. İlk dizilerinden buna canlandırdığı karaktere +1 şeyler katarak kendini geliştirdi. Bildiğim tek bir şey var, o da Park Hyung Sik'in kariyerine bal sürdü bu dizi. Efsane teklifler alacak, çok daha sağlam işlerle karşımıza çıkacaktır. Malum ajansı da değişti, daha iyi oldu + kanallar, direktörler herkes adamın oyunculuğu konusunda iyice tatmin oldu. 

Ji Soo; dizide In Gook Doo karakterini canlandırıyor. Daha önce Angry MomCheer Up!Page TurnerDoctorsMoon Lovers: Scarlet Heart RyeoWeightlifting Fairy Kim Bok-Joo dizilerinde izledim. Gook Doo, Bong Soon ve Bong Yi'nin çocukluk arkadaşıdır. Aynı zamanda ağır suçlar biriminde polis olarak görev yapmaktadır. Tam bir görev adamıdır. Ji Soo, hemen hemen izlediğim bütün dizilerde yer alıyordu. Onun yılıydı diyebilirim. İlk Angry Mom dizisinde izlediğimde böyle olacağını o günlerden tahmin etmiştim. Yüzü ekrana yakışıyor. Çok başarılı olacağı aşikar.



Park Hyung Sik ve Ji Soo'yu seviyor olmama rağmen diziye başlama nedeni kesinlikle Park Bo Young. Çok fazla yapımını izlememiş olmama rağmen izlediğim yapımlarıyla beni kendine hayran bırakmayı başardı. Oh My Ghost dizisindeki müthiş oyunculuğuyla beni benden almış Park Bo Young,  Bong Soon karakteriyle hakkını verdi mi? Tabi ki!  Park Hyung Sik, High Society ve Hwarang dizilerindeki karizmasına karizma katarak Min Min olarak karşımıza çıktı.  Üstelik oyunculuğunu da geliştirmekle kalmamış nirvanaya çıkarmış!
İnkar edilemez bir gerçek var ki Park Hyung Sik ve Park Bo Young'un uyumuydu. Dizi ileriye götüren kesinlikle senaryosundan ziyade ikisinin arasındaki çekim oldu. Hyung Sik, hiç kuşkusuz rol arkadaşlarıyla uyum içinde oluyor fakat Park Bo Young ile olan çok başkaydı. Diziyi izleyenler beni çok iyi anlayacaklar. 



Min Min'in şaşkın hallerini dizinin her bölümünde bir kez göreceğinize garanti verebilirim. İnsanın ağzına burnuna vurası geliyor. 

Ji Soo'ya polis rolü fazlasıyla yakışmıştı. Gook Doo karakteriyle bütünleşmiş bir Ji Soo vardı. Bir sonraki projesinde onu bu tür rollerde görmeyi tercih ediyorum. Onun rolüyle uyumunu çok beğendim. Ji Soo'nun Park Bo Young ile uyumundan daha çok Park Hyung Sik ile uyumunu çok sevdim. Birbirlerinden haz etmeyen ama bir amaç uğruna hiçbir şeyi düşünmeyen iki insan. Onların birbirleriyle olan uyumsuzluğu hiç kuşkusuz dizinin en komik sahnelerini barındırıyordu.

                                    İtiraf etmeliyim ki bu ikisini aynı karede daha çok görmek isterdim.



An Woo Yeon, dizide Do Bong Soon'un ikizi Do Bong Ki karakterini canlandırıyor. Daha önce Bubblegum ve Jealousy Incarnate dizilerinde izledim. Şu sıralar Circle isimli dizide yer alıyor. Do Bong Ki gücünün aksine kendi halinde bir doktordur. Do Bong Soon'un en büyük destekçilerinden biridir. An Woo Yeon geleceği parlak oyuncular kervanında emin adımlarla ilerliyor. 



"SÜPER KAHRAMAN OLARAK DOĞUP KAHRAMAN OLMAKTAN SAKINAN BİR KIZ." Yani kahramanın kadın karakter olmasına o kadar sevindim ki. Feminist damarlarım kabardı. Hikaye içindeki kadına şiddet mesajları da bir o kadar duygulandırdı.Finali de enfesti.

Eleştirilecek çok yer var ama romantik komedi olarak izlenen diziler arasında en iyilerinden biri diyebilirim. Romantiklikten daha çok insanı cidden güldürüyor. Özellikle Min Hyuk gibi bir karakter, nasıl desem bakışları konuşuyor adamın. Gook Doo'ya üzülsem de bir miktar saçma bir nedenle duygularını açıklamadığını düşünüyorum. Cidden orayı da biraz saçmalamışlar. Bir diğer konu Bong Ki ve Gong Doo'nun eski sevgilisi... Madem ikisini ayıracaklardıysa neden boşuna böyle bir şey yaptılar. Yani bende sandım kız gerçek aşkını buldu, en azından mutlu olur diye ama onuda mahvettiler. Senarist yan hikayeleri başta ciddiye alıp alıp sonra öylesine boşluk doldurmak için sallayarak yazdı sanki. Ji Soo'nun sevgilisi,şirket varisliği, mahallenin bitirim liselileri, mafya.. Senaristin başrol üçlünün duygu evrilmesine zaman ayırması çok yerindeydi. Bong Soon'un direkt süpermen kesilmemesi en başta da. Böyle bir gücün sorumluluk ve belayla geleceği kızımıza iyi anlatıldı o da iyi anladı. Min Min de kahramanın yanına Lois Lane'den daha iyi oldu. Min Min köstek değil desteğin alasıydı.

Diziyi alıp götüren Pak Hyung Sik ve Park Bo Young'un performansı olabilir. Bununla birlikte diziye hava ve neşe katan Kim Won Hae'yi unutmamak lazım. Birbirinden farklı iki rolle karşımıza çıktı. Bunladan ilki mafya üyesi olan Kim Gwang Bok. Bir diğeri ise oyun tasarımcısı Oh Dol Byung. Birbirine zıt iki ayrı karakter. Oh Dol Byung olarak gösterdiği performans, ağzındaki sakızı çıkarma şekillerine varana kadar ince detay çalışılmış bir karakter. Kim Won Hae müthiç bir oyunculuk sergiledi diyebilirim .

Dizinin müzikleride en çok hoşuma giden taraf oldu. Dizinin başrol oyuncusu Park Hyung Sik sesinde "Because of You" A Pink grubun güzel sesi Jung Eun Ji "You Are My Garden" Kim Chung Ha (I.O.I) "Pit A Pat " MAMAMOO "Double Trouble Couple" SURAN "Heartbeat" Standing Egg "How Would It Be" Vromance&Obroject "Am I In Love" EVERY SINGLE DAY "SUPER POWER GIRL" şarkıları benim dikkatimi çeken şarkılar oldu. Benim favori şarkım Jun Eun Ji'nin söylediği şarkı diyebilirim.

Albümü dinlemek için; TIKLA

Senaryo ilk bölümler tadında olsa da sonlara doğru eksiklikleri vardı tabi. Bununla birlikte ne sıktı ne de baydı. Sıkılmadan, atlamadan, fenalık geçirmeden, tek oturuşta izleyip sürekli kahkahalara boğulacağınız yer yer ağlayacağınız bir dizi. Ben izlerken keyif aldım. Umarım sizde beğenirsiniz.

Dizi için puanım; 7,5/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...