2 Haz 2017

Yeni Bir Youtuber doğuyor: GENÇ STİL


Merhaba arkadaşlar;

Beni bilirsiniz dizi, film, müzik gibi şeylerin dışında pek bu tip şeyler yayımlamam fakat sizinle paylaşmak istediğim yeni bir youtuber dostum var. Videosunu yayınlanmadan önce instagramda kısa bir fragman geçti. İzlerken fazlasıyla eğlendim. İlk aklıma gelen bir blogger olarak ona bu alanda destek olmak boynumun borcu diye düşündüm.

Neler yapacaksın? Seni neden takibe alsınlar? şeklinde kanalın hakkında bana bilgi ver dedim. İşte Sümeyye'nin kelimeleriyle Genç Stil;

"Aylardır hatta belkide yıllardır sadece videolarını izlemekle yetindiğim YouTube’a bende adım attım. Son altı aydır düşünüp sonunda icraata geçirdiğim ve asla pişman olmayacağım bir durum oldu.

Açılışı tasarımla yaptığım kanalımda, üretkenlik ön planda olacak ama sadece tasarım videoları bulunmayacak. Bunun yanında gezip gördüğüm yerlerin kısa tanıtımı, lookbook, DIY, izlediğim filmlerin dizilerin önerilerinde bulunduğum videolar çekmeye çalışacağım.

Tabi ki eğlendiğimiz sürpriz videolarda bulunacak!

Ama şunu baştan söyliyeyim makyaj videosu çekmeyeceğim :)

Yinede temeli tasarlamaya dayalı bol sohbetli kendinizden bir şey bulabileceğiniz güzel bir kanala adım attım.

Hep birlikte kocaman bir aile olalım!"

İlk videosu olan; "KENDİ KOT CEKETİMİZİ TASARLIYORUZ" sizlerle :)


Ben sonraki projelerini sabırsızlıkla bekliyorum. Sümeyye'nin iletişim bilgilerini ise aşağıda. Abone olmayı unutmayalım :)

Youtube kanalı: Genç Stil
Snapchat : sumeyyeakbey
İnstagram: sumeyyeakbey

1 yorum:

  1. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:) https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..